2005-10-15

Några bilder

Får se hur många bilder jag hinner med innan Tintin vaknar denna gång... Jag har nu 25 minuter på mig!


051014. Här är Tintin och Hanna på väg ut på promenad.


051012. Tintin undersöker (äter och tittar på) sin bitmina. Den gillar hon väldigt mycket och smaskar högt och ljudligt på den och blir irriterad när hon tappar greppet om den.


051010. Som synes ska allt undersökas! Här läser Tintin dagens reklam :-)


051002. Så här ser Tintin ut när hon är ledsen innan hon börjar skrika.


050928. Och så här ser Tintin ut när hon är glad!
Tintin har många fler miner än detta. Men just "gladminerna" är svåra att få på bild, för när hon skrattar och jag tar fram kameran så blir hon undrande över vad jag håller på med och börjar titta i stället för att skratta :-)

Inga kommentarer: