2010-12-21

dag 9

6.26 kom Tintin in i morse... vet inte vad hon går på men ge mig lite av det så jag oxå är pigg och studsar ur sängen på morgonen och håller i gång hela dagen.
Hon roade sig själv till 8 då jag gick upp. Vi tog en strandpromenad till en restaurang där Tintin hade glömt sin handväska.
Konstant pratande, frågande och konstaterande är Tintin.

Vi gjorde i ordning frukost till de andra innan vi väckte dem vid 9-tiden.
Åkte moppe till strandservering där vi först solade och sedan tog jag och Tintin massage.
Helt underbart! Mina spända axlar behövde det. Tintin njöt av sin massage också. Funderar på att köpa lite massageolja och ge henne lite massage hemma också.

Resten av dagen har varit lugn. Har köpt en salva till Tintin och Hanna eftersom de har fått bett och kliande svullnader.

Nu är det slappande på altanen som gäller. Tintin har lagt sig, hon orkar inte vara uppe sent i längden med tanke på de tidiga mornar hon kör med.
Hon är morgonpigg som sin farfar :)
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: