2010-12-14

dag 2

Ida sov föräldrarna länge. I natt efter 2.5 timmars sömn tyckte min kropp att det var dags att vakna efter "power nap'en". Först vid 3 tiden somnade jag ordentligt. Fredrik hade en liknande natt.

Barnen sov däremot gott hela natten och gick upp vid 9 tiden och hann med en vända vid poolen och att bli osams ett par vändor innan de väckte oss vid 11-tiden.

Bilden på Tintin är tagen vid stället där vi åt lunch och jag tog thaimassage medan de andra solade och badade.
Mina spända axlar gav upphov till kommentaren "no good madame, ding ding" vilket betyder att det inte är bra när musklerna är spända när de "glider undan" = ding ding :)

Tintin tröttnade och gav sig av hemåt så Fredrik fick hämta nycklarna och följa efter henne. Hon skulle till huset och duscha, smörja in sig och byta badkläder och sedan gå tillbaka.

Vi konstaterade igår att Tintin frågar om ALLT och hon så då "det är ni som bjuder mig på frågor" :)
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer: