2011-01-04

Dag 23

Sitter pa ett Internetcafe och surfar, darfor saknas prickar over bokstaverna...

Idag har vi varit pa utflykt for forsta gangen sedan Hannas fotter fick blasor.
Vi tog en lokalbuss till Rayong och till kopcentret dar - Lamtong.
Fick en del handlat, men ar ganska dalig pa shopping.

Tintin ar trevlig att ha med pa resa har jag lart mig. Hanna ocksa.
Det ar betydligt lattare an jag trott, aven om det tjafsas en del, men egentligen inte mer an vanligt... vi lever ju anda intensivt nara varandra nu.

Tintin masserade mig sedan nar vi kom hem. Hon har ju "lart" sig av de hon fatt massage av och tog bade tar, hander och rygg.
Hon leker en del och jag fick "ringa" och boka massagetid hos henne :)

Klader vi hade med oss i packning ar onodig... hon har anvant typ 3 klanningar och inga av shortsen, kjolarna eller byxorna. Sa det blir rensning nar vi kommer hem och sa ska det lamnas till andra barn som vill ha :)
Hon har sin bestamda stil helt enkelt.

Snart ar resan slut... 4 veckor har gatt fort, men anda kanns det som en evighet nar jag tanker tillbaka pa nar vi hyrde huset och sedan var i Bangkok.

Inga kommentarer: