2006-02-16

Nu händer det grejer!

I tisdags så sprack andra tanden igenom skinnet! Den syns inte, men känns litegrann.
Sedan på öppna förskolan satt Tintin på golvet och "pratade" med de andra barnen och så lutade hon sig framåt så det såg ut som att hon skulle slå nosen i backen, men guppade lite fram och tillbaka och så helt plötsligt hade hon fått bak benen och så låg hon på mage! Detta gjorde och gör hon hela tiden om hon sitter!
Sedan i onsdags när jag stod och höll på med disken så satt Tintin på golvet nedanför spisen. Jag öppnade lådan där och satte in stekpannan och eftersom Tintin gillar lådor och skåpdörrar så lät jag lådan stå öppen så hon kunde dra i handtaget och så. Jag fortsatte med disken och när jag tittade till igen så STÅR hon! Lite lagom vingligt och håller sig i lådan. Sedan släpper hon ena taget, kör ner handen bland pappförpackningarna (återvinningen finns där) och tar upp en florsockerförpackning!
Så nu är det passning som börjar gälla...

Inga kommentarer: